08 April 2009

Gambar ni baru sampai dari Bukit Gantang


Tahu berapa harga kereta BMW Sport ni? Dekat setengah juta woo... Tapi orang kaya sekarang sokong Pas bukan sebab miskin, tapi pasal UMNO/BN dah tak relevan.

Bergambar dengan Y.B I.r Nizar Jamaludin

Inilah gelagat puteri UMNO yang dikatakan diekploitasi bagi tujuan berkempen. Setelah gambar ini diambil, mereka cabut lari. Dengor kabonya puteri UMNO ni daripada Johor. Siapa ye?
Rumah cina ini dijadikan Markaz Pas di Bukit Gantang
Ini adalah kenderaan 'rasmi ' penyokong tegar BN ketika berkempen di dalam sebuah masjid. Penyokong tegar ini berumur sekitar 30-an. Cuba banding dengan penyokong Pas kat atas.
Inilah banner yang dikatakan Debat Perdana "yang tak jadi" antara Y.B Zahid Hamidi & Y.b Husam Musa
Potret Tok Guru menghiasi kempen Pilihanraya di Bukit Gantang

2 comments:

eXception said...

Org kaya cina mmg la sokong Pakatan Rakyat, tetapi bukan menyokong PAS. Mereka pangkah PAS pun semata-mata kerana DAP. Terimalah hakikat yg sebenarnya. Mereka kaya pun sebab BN. Kalo BN tak luluskan lesen perniagaan, bagi permit itu dan ini, dia takkan kaya. Inilah dikatakan kacang lupakan kulit.

http://eXception2008.blogspot.com

Anonymous said...

sepatutnya pas membawa kemajuan bukan menuntut simpati rakyat dengan menonjolkan kedaifan... islam mesti maju, janganlah pas menyerahkan segalanyer kepada kafir, rakyat islam malaysia tidak sanggup melihat pas menangguk air untuk anjing yang sudah sedia kembong, contohilah pelacur yang masuk syurga dengan memberi minum air kepada anjing yang hampir separuh mati.....