29 January 2009

BANTAH KONSERT RIHANNA! HANTAR BANTAHAN ANDA KE 18888 atau 28888?


Sebentar tadi saya menerima SMS daripada Celcom yang bernombor 18888 yang berbunyi

"Catch Rihanna Live in Kuala Lumpur on 13/2/09. Get 30 % disc on consert tickets now! Register by sending REGRIH to 28881. While tickets are available! T&C apply "

1) Saya minta pandangan anda semua, jika kita nyatakan bantahan melalui SMS kepada celcom melalui nombor 28881, pihak celcom boleh terima tak sms bantahan kita ? Sebab bila saya terima sahaja sms ini, saya terus nyatakan bantahan dan saya mendapat SMS ini
"Sorry! Invalid Command, For asistance, please type PA HELP or visit www.celcom.com.my"

2) Bila saya mendapat balasan SMS tersebut, maka saya terus membuat bantahan yang sama melalui 18888, iaitu nombor asal pihak celcom hantar kepada saya seperti yang saya nyatakan di atas. Setelah sms dibuat saya tiada menerima apa-apa respon seperti yang terjadi bila hantar ke 28888 tadi.

3) Kepada semua otai-otai SMS, tolong beri pandangan anda dalam ruangan komen di bawah, agar kita sama-sama dapat membantah secara beramai-ramai kepada celcom! Mari kita bersama-sama membantah Konsert Rihanna!

"Tanpa kita siapalah Celcom"

1 comment:

D said...

Setuju!!..Saat2 dukacita buat umat Islam..penganjur dari Malaysia sendiri yang mencabar jalan JIHAD kita..
Takbir!!!..
~salam dari puteri YB Kuala Krai~