25 March 2008

Utusan Online - BN Harus Bersatu Bela Rakyat?

Kenyataan ADUN Kahang secara tidak langsung mengakui bahawa BN sedang berhadapan dengan perbalahan yang akan membawa kepada perpecahan.

-------------------------------------------------------------

BN harus bersatu bela rakyat

KLUANG 24 Mac – Setiap anggota Barisan Nasional (BN) harus bersatu dan merapatkan lagi barisan agar terus kukuh dan dapat membela nasib rakyat dengan berkesan.

Ahli Dewan Undangan Negeri (DUN) Kahang, R. Vidyananthan berkata, ini kerana rakyat telah memberikan kepercayaan dan mandat kepada BN bagi membela nasib mereka menerusi Pilihan Raya Umum Ke-12 lalu.

Sehubungan itu, menurutnya, maka wajar setiap anggota BN terus bersatu dan bekerja keras untuk membantu rakyat dalam pelbagai aspek termasuk kebajikan mereka.
“Rakyat telah memberikan kepercayaan kepada kita, maka jangan sekali-kali kita hampakan mereka,” katanya pada majlis kesyukuran dan meraikan kemenangan calon-calon BN bagi Parlimen Sembrong, DUN Kahang dan DUN Paloh pada pilihan raya umum lalu anjuran UMNO Cawangan Ladang Mutiara di sini semalam.
Vidyananathan berkata, kemenangan BN menguasai 25 Parlimen dan 50 DUN membuktikan BN masih relevan dan dipercayai rakyat Johor.

“Hanya BN sahaja yang mampu untuk membangunkan negara dan membela nasib rakyat pelbagai kaum,” katanya.

Beliau berjanji berusaha untuk membangunkan kawasan Kahang selain menjaga kebajikan masyarakat di situ.

“Sebagai wakil rakyat baru, maka terdapat banyak perkara yang perlu dipelajari dan ini memerlukan kerjasama semua pihak,” katanya.

Beliau berkata, bagi memudahkan rakyat mendapatkan perkhidmatan, maka pusat khidmatnya telah diwujudkan di pekan Kahang dan akan memulakan operasi secepat mungkin.

No comments: